Filmdag och födelsedags middag för kusinen

Idag så vaknade jag runt elva och sen så kollade man lite på tv och istället för frukost  blev det micro mat..

Igår har vi det riktigt roligt iaf Emma, Helena och jag kollade på Idol och förkrökade, fixa oss i ordning och snackade lite skit som vanligt. Sen drog vi till Göta ark och drack lite där och mötte upp Jossan, Kalle, Thompa, Oscar ,Emil, Sara och hennes kompis, sen runt halv ett tiden så skulle vi dra vidare men jag och Emma var lite trötta så vi drog hem istället..

Just nu sitter ja med Milton i famnen o kollar på Dumpa honom som är en otroligt bra film tycker jag, ikväll så kommer Sandra hit och äter middag vi ska fira hennes födelsedag idag genom en middag o tårta samt kladkaka. Nej nu ska jag kolla på filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0