Ett gott skratt förlänger livet

Idag har jag legat i sängen idag, känner mig lite bättre faktiskt men vaknade dock kvart över ett även fast jag mår dåligt så vill jag inte sova bort en dag, vill ändå vara uppe i god tid..

Sen så har jag  inte gjort så mkt har precis ätit en god middag med familjen, alltid roligt med en familje middag med att bara sitta och prata lite med familjen. Nu sitter jag och kollar på Scrubs som ger mig som sagt många goda skratt som förlänger livet.
Har även myst ner mig i min säng med en kopp te och hoppas att jag kommer bättre imorgon, om jag gör det så kommer jag ta mig ett gott bad och en lång dusch..

Sen så hoppas jag att snart finna mig ett jobb, jag vet inte hur länge jag kommer att klara av att sitta hemma och göra sysslor hemma bara skulle kännas så bra med ett nio till fem jobb och bara arbeta, det är något som jag verkligen saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0