Dagens första inlägg

Ja idag så var det meningen att jag skulle gå upp vid åtta men icke sa nicke så blev det inte utan jag vaknade vid tolv och jag hade lovat Emma att jag skulle ta hand om Milton imorse. Förlåt Emma, men tar honom imorgon..

Sen så har jag bädat sängen kollat lite på televisonen och sen så  och bar det av till vetrinären med Milton då han fick sin valpspruta vilket gick jättebra lite pipande blev det men annars gick det suveränt, lite truper är han..

Nu är jag iaf hemma igen och sitter här med en Latte i handen och bara myser men snart blir det att röra lite mera på sig och göra något utav denna gråa dag som gör att man känner sig så otroligt seg..
Var ju planerat att jag skulle åka till pojken idag, men han är tyvärr sjuk tråkigt nog så jag sitter och hoppas på att han blir bättre snart så att jag får träffa honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0