Cops och te

Ja nu har jag strykt klart tvätten samt gjort rent i Muffis kattlåda så att den är ren och fin, sen så har jag självklart kollat på de två senaste avsnitten av The Hills och The city Bra avnistt var det iaf.

Sen så kom Emma in och tjatade på att vi skulle göra ett litet träningspass så med mycket om och men så gick jag med på det och kan bara säga att jag känner av träningen, vi tränade mage, ben, ruuuumpa etc otroligt skönt var det iaf en gång till imorgon har vi sagt också så att man får lite bättre kondis då jag röker och snusar och ja jag vet att det är otroligt äckligt men så är det, fast jag röker bara när jag festar och snusar när jag bara tar de lugnt..

Syskon kärlek i sann anda

Nu  sitter jag och kollar på Cops med en kopp Lusse te och en snus under läppen *mumma*


Hoppas ni får en trevlig lill lördag eller så kanske ni bara ska ta det lugnt ikväll som jag för löningen är ju nästa vecka..

Kommentarer
Postat av: embla

Jag älskar att blogga, men det jag älskar mest när när folk ger en härliga kommentarer. :)

Så vad gillar du mest med att blogga?

2009-11-18 @ 19:46:26
URL: http://givemeall.devote.se
Postat av: Jossan

Om du slutar röka kommer det gå lättare med träningen direkt :)

2009-11-19 @ 11:48:22
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0