301109

Ja nu sitter jag och väntar på at Stygga flickors klubb, annars gör jag faktiskt inte så mkt.
Jag har iaf packat upp min väska med min kläder efter att ha sovit hos pojkvännen i helgen och slängde allt i tvätten så att det blir rent kände att dem skulle behöva tvättas då jag har slappat i dem och sen varit ute.

Sen så blir det en promenad med Emma måste planera lite inför lördagen o litte annat säkert, sen när jag kommer hem så ska jag fixa med rummet som jag gör ganska ofta men måste göra det, får sådan ryck ibland att jag måste fixa lite saker.

Nej nu ska jag kolla klart på programet sedan blir det en promenad..

Kommentarer
Postat av: camilla

sv: tack så mycket! :D

2009-11-30 @ 16:57:36
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0