261109

Ja idag så har jag som sagt gått upp vid åtta tiden och varit med Milton den lilla hundvalpen, sen så gick jag ner till ICA för att köpa mat till mig och Emma och till en stor överraskning fick jag laga maten *haha*.
Sen så  hyrde jag två filmer det blev borta bäst hemma värst, den var riktigt bra och mycket goda skratt, sen så kollade vi på Transfomer två den var riktigt bra faktiskt mycket bättre än ettan tyckte jag iaf.

Sen så har jag inte gjort så mycket faktiskt, men nu blir det att slå till på ännu en film med syrran sen så blir det nog att sova måste få i mig en god sömn.  Imorgon blir det iaf och träffa pojkvännen och först blir det nog att åka till Kista då han vill shoppa lite, så jag får kolla på lite kläder som jag kanske ska önska mig till min födelsedag.


God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0