22.14

Nu har jag precis kommit in från en promenad med Milton som bara ville springa runt och leka och inte göra det han borde göra, men när man är valp så är det ju roligare att leka..
Innan det så kollade jag på två Johan Falk filmer med mamma och Emma det blev 4:an och 5:an och satan i gatan vad dem är bra tycker jag, blivit några utav mina favorit filmer.

Nu så sitter jag inne i mitt rum och bloggar lite och kollar på Paradise Hotel vilket är så otroligt roligt kan tänka mig att det kommer bli mycket drama och tårar som vanligt. Ikväll blir det nog att lägga sig tidigt så att jag går upp tidigt imorgon och gör något utav dagen och inte sova till klockan tolv som det råkade bli idag.. Kanske man träffar Sofie imorgon om hon har tid för mig ;)

Men vill bara avsluta med att säga God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0