171109

Ja idag så har jag ännu inte hunnit med att blogga men har varit vaken sedan klockan tio imorse, då jag har hunnit stoppa i mig en god frukost det blev Lusse te vilket är så otroligt gott till det har jag ätit skorpor och en Grapefrukot otroligt gott,sen så har jag bäddat  i nya lakan i min säng så det kommer  bli otroligt skönt och sova i min säng ikväll..
Sen så har jag även varit inne på arbetsförmedlingens hemsida och sökt efter flera jobb samt skrivit in mig på vikariepoolen och hoppas att jag kommer få ett jobb snart, det ända jag måste göra dock är att hämta mina betyg på Åsö och sen åka till arbetsförmedlingen imorgon och få det  gjort så att jag får ett jobb så snart som möjligt, känner mig så otroligt rastlös sen så är jag så otroligt sugen på att börja jobba igen, efter att ha studerat på Komvux nu..

Snart blir det iaf att hämta min rena tvätt som mamma strök igår sen så hoppas jag att det snart blir mat för jag är så otroligt hungrig..
Så imorgon kommer det nog vara full rulle på mig kommer gå upp runt åtta åka til åsö hämta ut mina betyg sen så blir det raka vägen till Arbetsförmedlingen i Liljheholmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0