151109

Nu sitter jag och kollar på Playa del Sol vilket är en otroligt rolig Serie, får mig alltid ett par goda skratt som nu när Mårten glider runt i en peruk *hahaha* sjukt roligt, sen blir det att kolla på parlamentet och vid tio blir det att se premiären av Paradise Hotel.

Sen så har jag lagat mat till mig och Emma det blev Wok med nudlar sen så har jag hjälpt till mamma med tvätten då vi hade tvätt tid klockan sju. Så snart blir det att hjälpa till och hämta upp all tvätt också kan tänka mig att det kommer bli mycket att stryka imorgon men det är bra då fördriver jag tiden här hemma..


Ska lägga upp lite bilder sen från i fredags.. Hoppas ni får en trevlig söndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0