131109

Herregud idag är det fredag den 13:e jag är en person som verkligen tror på att det kan hända olyckor just denna dag även fast det är en skröna det har hänt mig saker just sånna dagar ett exempel jag gick in på 7-eleven köpte te och när jag tryckte på knappen kom det ut varmvatten och för mkt så skulle ta bort koppen och vad hamnade det varma vattnet jo det spillde jag ut på min hand som blev helt röd, jag kan bara säga att det var otroligt smärtsamt så Ja jag tror på skrönor, får hålla tummarna att inget händer idag då..

Sen har jag kollat på Mammas pojkar på Tv4 play alltså seriöst det är ju för roligt program det är ju taget från USA som det flesta serier är känns det som ibland, men gav mig lite skratt iaf. Sen så missade jag True Blood i onsdags så gick in och kolla på avsnittet och måste säga  att det är otroligt  bra faktiskt var riktigt kul när Alexander Skarsgård sa en svensk replik.

Nu sitter jag och pratar med Sofie om en massa möjliga saker, och nu sitter jag och kollar på Stygga flickors klubb som jag tycker är riktigt roligt dem är ju helt knäppa hehehe..
Nej nu ska jag kolla klart på det sen blir det att bädda sängen och sen hoppa in i duschen ni får ha de så bra så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0