121109

Nu är det som sagt redan torsdag och imorgon blir det utgång men innan det kommer det bli Idol med Emma och Johanna sen så ska vi möta upp Jossan Födelsdags barnet som ska firas hon fyllde 22år i måndags men vi bestämde att vi skulle gå ut imorgon istället, kommer bli otroligt roligt..

Idag så har jag fixat lite tycker om och pyssla lite till och från, får lite ryck  för mig och då börjar mina städfingrar att sätta igång hehehe.. Sen så har jag varit ute på några promenader med Milton den lille busiga valpen han är så otroligt söt..

Och nu sitter jag här med kära Datan och bloggar lite och kollar runt på olika bloggar , vem säger att man inte kan göra mer än en sak på en gång det är iaf inte omöjligt för mig, snart så blir det även mat för mig och Emma då både mamma och pappa jobbar så är det vi som ska stå för maten idag och då blir det tunnbröds rullar som faktiskt är otroligt gott.

Sen så har jag pratat lite med Sofie på luren om lite allt möjligt alltid lika kul och få snacka  av sig med henne och det är så underbart att få ha en vän som henne, som är en utav det närmaste av mina vänner otroligt glad för att vi fick kontakt sista året i gymnasiet och sedan dess har vi varit riktigt goda vänner. Sen så pratade vi lite då jag kanske ska till henne på lördag och festa lite mera hehe man måste passa på medans man är ung..



Sen så vill jag bara tips er alla som har en blogg att bli medlem på den här sidan, där du kommer få fler besökare du får cirka 100st garanterade besökare sedan är det bara att samla ihop sig en massa poäng, så bli medlem nu och få en massa nya besökare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0