071109

Jag skrev ju som sagt inte igår då jag mådde som jag förtjänade då vi som sagt först var här hemma hos mig och Emma sedan drog vi ut till Harry Be James vid ett tiden och där blev det att dansa loss och ha det roligt..Sen så kom jag inte hem förssen klockan halv fyra på morgonen, och vaknade elva igår morse typ..

Vad gjorde jag igår då? Jo jag vaknade sen så låg jag och emma inne i mitt rum och kollade på tv sen så beställde vi varsin Sushi Meny och hyrd samt två filmer The proposal och en natt på museét två , men såg bara på the Proposal som jag tyckte var riktigt bra och fick mig ett par god skratt.

Sen så kom farmor och farfar hit och jag hann träffa dem i kanske någon timme sen bar det av till pojkvännen i Sollentuna, då vi åt en god middag sen så blev det att se Harry Potter och halvblods prinsen och the The orphen en skräckfilm men var inte så läskig om jag själv får säga vad jag tycker.
Så igår hade jag bara en mysig hemmakväll hos älsklingen som var otroligt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0