061109

Ja nu sitter jag vid datan har inte bloggat på hela dagen då jag har gjort en massa andra saker och varit lite upptagen..
Men som sagt började dagen med att vakna klockan nio så blev lite sovmorgon idag iaf en timme, sen så gick jag upp lekte med Milton och pratade med mamma då dem åkte iväg till Gotland idag på förmiddagen, sen så åkte dem iväg iaf mamma, pappa och Milton. Sen så gjorde jag mig iordning för att åka till skäris med syrran då hon skulle shoppa lite, så vi drog iväg och gick in och ut ur affärer och självklart kunde jag inte hålla mig så jag köpte mig en ring från Bik Bok som är otrolig fin sen så köpte jag samt lösnaglar men inte sånna som är så långa för jag brukar inte ha det så bättre med kortare varianter. Sen blev det en liten fika med en latte och en brownie för mig sen blev det dags att åka hem eller rättare sagt Emma ville verkligen åka hem.


Jag och Syster Emma , vi har haft en riktigt syskondag.

Sen när vi kom hem så  bestämde vi oss för att ta en lång promenad på en timme så väl hemma så bytte jag om till mjukisbyxor och en utav pappas tjocktröjor och drog ut med varsin Ipod och promenerade på men det blev ännu lite snack under promenaden vilket alltid är trevligt.
När jag kom hem så kollade jag på stygga flickors klubb sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här med datan och kollar på Sunset Tan och nu kommer syrran in och stör mig och ska låna saker som vanligt, men så är det med systrar..

Ikväll så blir det att dricka lite vin och ha lite kompisar över och kolla på Idol och snacka, men snart tror jag att det blir att laga min och Emmas middag, nämligen potatisgratäng med fläskfilé..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0