051109

Herregud nu tittar jag ut genom fönstret och det snöars som aldrig förr det är helt otroligt, det snöade redan när jag vaknade vid åtta men inte lika mkt som det är nu
Här ser man knappt att det snöar men nu öser det verkligen ner, plus jag är som sagt ett december barn då jag fyller år 6:e December då jag blir 20..  Dock tror jag att det är regn snö blandat får väl ta mig en titt ut och se.


Nu sitter jag iaf och kollar lite på tv med Milton tätt intill och myser. Vi gick upp vid åtta imorse och gick ut på en liten promenad sen så gjorde jag iordning mat till Lille Milton sen gjorde jag en stor kopp te till mig själv för att jag var inte sugen på frukost då, men det är jag fasiken nu..



God Morgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0