World spins round and round

Japp nu är det ju så att två kurser är avslutade på åsö även fast jag inte är så nöjd med mitt betyg jag fick i Natur kunskap A, vet inte än vad jag kommer att få på Fotografisk Bild A och i fredags så fick jag reda på att jag ligger på ett g i Engelska C för tillfället men det ska jag ändra på hoppas jag iaf. Sofie jag skriver till dig om jag behöver hjälp med uppstatser osv för du bor ju därborta i Santa Barbra och pluggar, när man tänker på att du är därborta så saknar man dig verkligen..

Veckan som kommer så kommer två nya kurser att börja, imorgon börjar Religon A och på tisdag börjar människa socialt och kulturellt är riktigt nervös för hur det kommer vara och hur mycket läxor det kommer att vara och hur mycket nytt folk man kommer att träffa.
Så sitter här på en söndag lite halvnervös som jag var första dagen jag letade efter mitt klassrum och fann det direkt och nu är det två nya klassrum  att leta efter.

Så nu blir det att gå i skolan tre dagar i veckan måndag,tisdag och fredag. Men det är kul och jag fixar mina betyg så att jag kan söka till högskolan för att nå mina mål i livet. Det känns verkligen skönt och nu tänker jag börja plugga hårdare och fixa betygen till VG:n som är mitt mål att få i kurserna, så nu ska jag kämpa som en sate för att nå dem målen jag strävar efter

Kommentarer
Postat av: sofie

of course i'll help you!

2009-03-16 @ 19:25:18
URL: http://sofie89.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0