Vilken Jobbig dag man har

Det första man gör idag är att försova sig så att man missar den enda lektionen man har bra jobbat Joanna du är en riktig klant. sen så har man suttit här hemma och kollat hur man ska göra med läxan till imorgon som vi ska jobba med att skriva om den boken man har läst på engelskan etc. och efterbliven som jag är fattar jag ingeting och nu sitter jag här riktigt irriterad och vet inte hur jag ska göra har antecknat lite om boken. Men fattar inte riktigt vad vi ska göra, Jag blir gaaalen på mig själv eller rättare sagt otroligt irriterad på mig själv att jag inte fattar vad jag ska göra.....

Nej ska nog gå ut med vovven sen blir det att försöka få i sig något i magen är svinhungrig har bara ätit frukost, druckit te och kaffe. 

Den här dagen suger verkligen hoppas jag kan få lite hjälp imorgon för jag fattar absolut ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0