Utgången på fredagen och må som man förtjänar lördagen

I fredags så vart det utgång, vi började med att sitta hemma hos Jossan och Kalle och för festa lite och snacka lite skit, ha en hell of a time och lyssna på riktigt skön musik. Sen kom vi inte på vart vi skulle gå, för vi ville gå till ett ställe där ingen av oss hade varit ännu för det vore roligare, för vart vi än går så är det rock musik och det brukar oftast bli Meudsa eller Harry Be James vilket jag och Johan inte orkade med. Men vid tolv tiden så drog vi till Metro en Hip hop RnB klubb som var helt okej man kunde gå upp en våning och sitta i en lounge liknade bar så satt man där och tog en drink sedan drog jag och Jossan ner till dansgolvet. Det roligaste var nog att dansgolvet var inburat i glas det såg så roligt ut men det var riktigt skön musik och ett skönt ombyte av klubb dock att man inte kunde stå och dansa ifred hela tiden, men vilket är förståligt när man går ut och dansar men vissa verkade tro att man kan bete sig lite hur som helst vilket inte är okej. Men det var ett schysst och riktigt bra musik tyckte jag iaf, det var jag, älskling, Emma, Johan, Jossan och Kalle som drog dit dem tre paren hehe tyckte de var lite roligt.  Men lyckat var det iaf och jag fick min önskan igenom att få gå till ett ställe där man kan dansa utan rock musik *Yippie*


Lördagen vaknade man dock lite halvsliten hemma fast man inte druckit så mycket, drack vin hemma hos Jossan, sen en drink och en cider på Metro, Kanske det var blandingen av alkoholen som gjorde det ? Man vet aldrig, så man var ju inte i någon fit form iaf. Men man drog på sig mjukiskläder drog ner till våran nyöppnade Tahi sushi resturang vid t-banan och köpte sig 11-bitars Sushi som satt som smäck i magen. Sedan låg man lite halvsovande i säng till fyra då man drog hem till älsklingen där Emma, Johan och danne var och deras bakis mat bestod av den riktiga bakis maten kebab tallrik eller en fet pizza det hade inte heller suttit så fel i min mage om man säger så.
Sedan till kväll så lagade vi pasta Carbonara, sedan köpte vi snacks som var tortillia chips, guagcemole, salsa,ölkorv, fetaost etc och läsk och två bra filmer Twilight och Yes man finn ingen bättre bakisdag en sådan.

Så Min helg med andra ord var en riktigt jäkla bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0