Torsdag 5:e Mars

Jag har inte orkat skriva något i min blogg på några dagar, då min kära mormor gick bort i måndags. Så har bara velat ta de lugnt och varit med familjen.

Idag har man iaf varit i skolan och haft natur och tränat inför provet, när man kom hem så hjälpte man mamma med tvätten vi hade rätt så mycket tvätt om man säger så och att emma har flyttat tillbaka hem gjorde fick ännu mer tvätt..

Sedan så har man pluggat till sin muntliga presentation imorgon på engelska, men kan inte skriva ut skiten för att datan i datarumet är en pain in the butt, måste ju träna på min muntliga presentation. Jag som hatar att stå framför folk och prata kan göra det i kanske någon minut men nu är det så att jag stå och prata i cirka 6-7 minuter är det någon som har lite råd hur man ska göra har verkligen scenskräck..

Idag kom iaf farmor o farfar hit och tog med sig våran kära vovve Molle som man har saknat så mycket, så har vi ätit lunch som farfar gjorde då jag och mamma fågade varandra tusen gånger vad den ena ska laga för mat eller vill ha för mat, men ingen av oss kommer på något att laga. Hahah ibland har man dem där dagarna då man inte har någon fantasi.

Ikväll så ska man bara ta de lugnt vänta på att mamma kommer hem så att jag kan skriva ut mitt arbete så att jag inte bara läser av mina papper imorgon, ska fixa lite punkter och så sedan blir det myskväll för hela slanten med te och lite tv-tittning. Sedan ska man sova börjar nio imorgon man kunde välja när man ville göra sin presenation och dem flesta tog lite senare tider men jag tog den tidigaste där det inte var så många som hade anmält sig som är skönt för mig. SÅ då blir det att åka hem fixa med tvätten och ta alla kläder som har tvättats och så blir det nog att ta lite kort till fotografisk bild och träna lite på natur provet som är på tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0