Sweet sweet Saturday

Ja som sagt så skulle jag ju vara hemma och ha en familje kväll och det hade jag ett tag. Men sedan så kom syrran hem och började tjatade med om att vi borde gå ut och ha kul,jag kan bara säga att hon slutade aldrig tjata på mig så tillslut så gav man med sig. så fixade iordning mig vid halv tio tiden så åkte vi in till slussen mötte upp Emmas pojkvän Johan som hade varit ute med jobbet. Så drog vi till Medusa och satt där och snackade skit,  det roliga var att jag betalade mer i inträde än vad jag drack, satt med en cider hela kvällen typ. Men hade det rikgit roligt, det roliga är att jag sa till min syster att vi träffar alltid folk som vi känner på Medusa och självklart så träffade jag någon man kände igen. Träffade en killkompis som jag inte sett på länge, han jobbade på cafet mitt emot min skola i gymnasiet så det var kul och träffa honom så dem satte sig ner vid oss och snackade lite skit.
Vid ett tiden åkte vi hem och vi fick självklart stå och vänta på vårat tåg och Johan fjantade sig och jag kan bara säga att jag skrattade så mkt att jag fick ont i magen, riktigt roligt.


Syskonkärlek är det bästa.

Idag så vaknade man vid halv elva typ och gjorde i ordning lite frukost och mös i sängen, har ett sådan skönt tjockt täckte myspys.
Sen tyckte jag att det var dags att hoppa in i duschen, man kände röklukten i håret och de känns så ofräscht så in i duschen blev det.
Idag blir det att åka till älsklingen, ta de lugnt  äta lite mat får se vad de blir för middag, får väl se vad han har planerat in eller vad kvällen har att erbjuda.
Tyckte det var riktigt fint väder igår, men idag när man ser ut genom fönsret så ser det så grått och tråkigt ut, snälla kan man få lite mer vårväder och sol, är det för mycket begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0