Sunday And It's A Grey Day

I fredags så var man på hemmafest hos Emil med sara och Wilda, det var riktigt roligt och mycket gamla vänner man träffade det var riktigt roligt och Sara och Wilda hade det roligt såg det ut som iaf. Det var verkligen jätteroligt och få träffa några av ens gamla vänner och sitta o snacka lite skit och bara umgås och ha det kul.
Jag och Sara drog hem vid två och vi fick oss ett gott skratt på t-banan av tre killar som hade en sådan udda diskussion och de var liksom tre olika personligheter som satt och prata om så skumma saker och sjöng. Och jag o Sara är sånna som inte kan hålla oss för garv så vi satt där och verkligen pressad våra läppar hårt ihop för en av dem satt mitt emot oss så det var ganska svårt så till slut brast det ut och då säger den ena killen som såg ut som en riktigt brat
"Ni kan skratta det är okej, det förlänger livet" och då blev det bara ännu värre. Men roligt var det iaf.

Igår så blev det en bakisdag med Sara och The Hills weekend som jag även kollar på nu, gud vet hur många gånger jag har kollat på alla dem här avsnitten hehehe. Sen så kände jag att det var dags för mig att dra mig  hemmåt för Sara skulle göra sig iordning för hon skulle kolla på melodifestivalen hemma hos Emmilie.
Så när man kom hem så la man sig i sängen för och vila, sedan så blev man så hungrig så gick ner till våran resturang vid t-banan som jag har besökt tre gånger denna vecka och så köpte jag mig Yakuniki med 5 sushi bitar, det satt som smäck i min mage kan jag säga. Sedan så hade mamma köpt en massa snacks för att kolla på melidofestivalen, pappa var dock sjuk så han gick och la sig. Så jag och mamma satt och kolla på melodifestivalen och drack lite vin det var riktigt mysigt. Men jag måste säga att jag verkligen inte gillade bidraget som vann jag hejade på Emilia, Måns och Alcazar det var någon av dem tre som jag tyckte skulle vinna, men man kan inte alltid få som man vill. Sedan kollade jag och mamma på Wallander.

Idag  så har man inte gjort så mycket förutom att vakna ätit frukost/lunch, sedan bäddade man sängen och kände att man var i ett stort behov av att hoppa in i duschen och tvätta hårt och duscha kände mig ganska ofräsch *hehehe*
Sedan så har man städat rummet det låg väskor,kläder överallt och lådorna var en endra röra, så tyckte det var dags att göra något åt saken det är ju trots allt söndag vilket jag tycker är en städdag även fast den kallas vilo dagen. Nu sitter jag iaf här kollar på MTV-Weeken dricker en kopp kaffe och flisoferar mig bort lite. Kollar man ut genom fönstret så är det bara grått och trist så har ingen lust och gå ut. Så nu blir det en fortsatt mysdag hemma och laga mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0