Sömnproblem och lite tv-tittning

Som sagt så skulle man tidigt i säng böjar vid halv nio imorgon så ska gå upp vid tjugo i sju och det är viktigt och få i sig sin sömn. Om jag inte somnar snart så kommer jag bli som en Zombie imorgon bitti men få väl köpa mig en stor kaffe på 7-elven och en god dricka.
 Nu sitter jag iaf här i min säng och kvällsbloggar lite ska strax stänga av alla tekniska saker och sova annars kommer det bli kämpigt för mig att komma upp imorgon. Så nu blir det att gosa ner sig i sängen och sova omedelbart.
Imorgon så blir det att vara i skolan i fyra timmar sedan blir det att plugga hemma.
Nej nu blir det för mig att säga god natt och sussa så gott


 
Miss you Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0