När man trodde de skulle bli vår vaknade man av en snöstorm

Jaha nu snöar det igen suck kan inte förstå varför det inte kan bli vår, jag blir lite besviken faktiskt jag har redan börjat få vårkänslor och vill inte ha på mig en tjock dunjacka utan en vårjacka och andra skor förutom mina stövlar rikgit irriterande.
Men vad kan jag göra åt att det snöar? Jo ingenting eller kanske man ska försöka göra en vår dans det  finns ju regndans så varför inte liksom *hehehe*
Hitills idag så har man inte gjort så mkt förutom att varit i skolan och gjort ett prov som jag tror gick dåligt, men hoppas jag har fel. Det fanns vissa frågor jag inte riktigt kunde svar på jag förstod dem inte riktigt, även fast vi får ha böcker med till proven så tycker jag att det gick  ganska dåligt blir glad om jag får godkänt för det var sista provet i denna kurs. Jag hoppas bara att jag har fel och att det gick bra för mig..

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra tror att jag kommer att städa lite i mina klädeslådor dem ser nämligen ganska stökiga ut och vill att dem ska ligga vikt och fint i lådorna inte lite huller om buller. Men innan det tror jag det blir att göra en kopp te om det finns något te kvar överhuvudtaget tror att jag har druckit så mycket att alla testorter vi hade har tagit slut även dem som emma tog med sig hem. Jag är verkligen en teoman kan dricka kopp efter kopp, men följden blir att det blir många besök på toaletten..


Provade mammas pyamas och den var otroligt skön tycker jag.


Idag så tror jag att det blir att skissa lite på tankar på bilder som jag måste ta till min kurs Fotografisk Bild A som tar slut denna vecka tror jag iaf så måste verkligen skynda mig lite på. Sen så kommer älsklingen hit och sover över han jobbar väl till 8-9 ikväll så han kommer väl hoppa direkt isäng. Förresten jag var där i lördags på min lilla bakisdag och jag sitter alltid och tjatar på att Twilight aldrig finns att ladda ner i bra kvalite , men dem dagarna är över för den fanns nu så kollade på den i lördags har verkligen längat efter att få se den även fast jag sett den två  gånger innan men det skiter jag i, tycker det är sådan bra film. När jag ändå är inne på den filmen så har jag kollat runt när tvåan kommer att dyka upp på IMDB.com dock är det så att den har preimär i november 2009 i USA  och 10:e Januari i Tyskland 2010 kommer man klara av att vänta så länge?? Har kollat lite på Youtube om det finns någon schyst liten sneak peak på New moon trailer och det har det gjort och den verka otroligt spänande. Jag har ju läst boken men nu vill man se filmen, även fast jag är inne på den fjärde så vill man se hur mycket dem har skärt ner tvåan för den boken är lite tjockare än ettan och den filmen är nästan två timmar och då undrar man hur lång denna film kommer att vara så spännande kan knappt vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0