It is Saturday and I am sick

Sitter här hemma helt själv eller jag har ju mina kära vovve molle och katten hemma. Men ingen som man kan prata med direkt, för Emma är i Jönköping med Johan som fyller år idag GRATTIS GRATTIS.
Mamma och pappa är på middag med Rozita och Micke.
 Så jag sitter här ensam försöker att plugga vilket inte går så bra för min hjärna är typ ur funktion så den suger måste plugga till provet så jag iaf kan gå godkänt. Så måste fokusera mig på pluggandet ikväll och imorgon och hålla på med mina instuderings frågor och läsa ur boken om hinduism och budhism, så det är väl det jag får göra på en lördag kväll och en hel söndag.

Men ska iaf kolla på Robbison som börjar klockan 20.00, sen har jag hyrt HSM3 har inte sett den ännu och nu när jag är själv hemma så kan jag passa på att kolla på en film som ingen annan vill se ändå.
Så har jag köpt ben&Jerrys, godis och ska även göra en fruktsallad.
Så ska ha en liten myskväll för mig själv med en film och sedan blir det väl att fortstätta att plugga på Religonkunskapen.
Måste fokusera mig på skolan verkligen försöka och visst jag har pluggat religon innan men man kommer inte ihåg allt har inte den hjärnan som kommer ihåg allt....


Nu ska jag mysa ner mig i min säng och ta de lugnt och äta lite sött.
Sen blir det att kasta sig i böckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0