Godmorgon Godmorgon solen skiner lite och sitter här med ett leendet på läpparna

Godmorgon, Nu ligger man i sin säng kollar på paradise hotel och dricker en stor kopp te sen så har öppnat gardierna och ser solen skina  men jag ska inte låta mig luras att det är varmt ute, men hoppas på många plusgrader.

Snart så ska man hoppa upp ur sängen, bädda sängen och göra sig iordning för att gå i skolan för jag har Människa Socialt och Kulturellt i fyra timmar, men det känns bra jag sitter här och ler utombords och inombords och tror att det kommer bli en bra dag och lektionen tror jag kommer gå jättesnabbt.


Jag och käraste barndoms vän Sara . The trooper me love you long time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0