Friday And It's Sunny Sunny Sunny

Idag så var det Engelska som gällde, gick upp vid halv åtta tryckte i mig två mackor sedan bar det av till skolan då vädret inte var så himla bra.
Efter skolan bar det av till mälarhöjden och hämta mitt paket från H&M beställde en rikigt skön klänning som inte är alltför uppklätt, den satt riktigt bra också tur det, när man hämtat ut det så bar det av hemåt köpte även med mig Yakuniki var väldigt hunrig. Så när man kom inför dörren här hemma så bytte man kläder till myskläder och åt lunch i min ensamhet.
Sen så kom farfar hit och hade med sig en god tårta som han hade gjort, så vi satte oss och tog en kopp kaffe och en bit tårta och babblade på, farfar hade även med sig Molle som ska vara hemma en tid frammåt nu så det är riktigt skönt har saknat min lill vovve Molle. Så idag blir det jag som tar hand om honom idag för pappa är på träning och mamma är på jobbet. Känner även på att det är jag som kommer ta ut honom på veckodagarna med, men det gör inget så länge det är skönt väder och strålande sol som det är nu och varför sitter jag här inne när det är så fint väder? Ja det är en fråga jag ställer mig själv. Får fundera på den ett tag!




Idag blir det en lugn och skön kväll hemma med mamma och pappa tror jag, kolla lite på tv ,äta god middag och dricka lite vin kanske. Låter inte så fel i mina öron iaf = )
Känner att det är riktigt vårväder idag solen skiner och snön är borta , längtar tills det blir lite varmare och skönare riktigt vår som håller i sig. Hoppas  att det blir riktigt vårväder från och med idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0