090330 Måndag och känner mig som en gammal tant

Jahap idag var det ju som sagt tänkt att jag skulle till skolan och göra ett prov, men min kropp orkade verkligen inte jag har mått dåligt hela helgen och man blir int bra efter bara två sekunder som min pappa verkar tro.
Jag mår likadant som jag gjorde igår då det kände som att jag hade feber spenderade hela dagen i min säng förutom när jag var tvugen att gå och köpa middag till mig själv för att få något i magen.
Sen så frågar min papa mig när jag ska upp till skolan. Ehm jag är sjuk tror inte att jag kan koncenterar mig på ett prov i skolan när jag inte ens har kunnat koncentrera mig på att plugga till det, jag har verkligen försökt att plugga men har ingen energi i kroppen samt ont i huvudet och ska jag gå till skolan  göra detta prov och veta att jag inte kommer få godkänt på provet. Nej tack jag gör hellre ett omprov.

En bild som muntrar upp en. Från gotland en bild på ens pojvkän och ens killpolare kan ju inte bli bättre

SÅ idag har jag inte gjort så mycket förutom att ha vaknat och ätit frukost känns som att jag är trött igen så vill bara somna, Så ska försöka vila mina ögon fixa iordning en kopp varmt te med honung i, och försöka vila. Sen får jag se vad jag har på min agenda vad som ska göras till denna vecka. Det är så otroligt skönt går i skolan till på fredag sedan har jag påsklov så även på komvux finns det lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0