090327

Halli hallo!

Idag så vaknade man och kändes som man inte sovit något alls, kan bero på att jag somnade inte förssen kanske klockan ett igår så sex timmar sömn fick jag inatt. Men drog mig upp ur sängen fixade frukost  och så klädde man på sig och drog iväg till skolan.
Så idag hade man engelska C och satt och skrev min bok The Great Gatsby  den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara, men blev klar vid vid elva tiden så då började jag dra mig hemmåt för jag känner mig lite sjuk har ont i halsen och trött i kroppen inte roligt vill inte vara sjuk. Och i slussen så träffade jag Jossan som skulle till en släkting och sen iväg till jobbet och jag ville bara hem och lägga mig i min säng och mysa ner mig och dricka en stor kopp te.
Hoppas jag mår bättre så jag kan göra något idag . ska ju typ plugga resten av helgen till religon provet på måndag.

Iaf nu ligger jag här i sängen med data och min kära vovve som ligger och sover som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0