090325

Go Kväll Go kväll !!

Grattis till alla er som har jobb för idag är det ju löningsdag, så skönt att kunna gå ut på lill lördagen. Men intej jag icke sa nicke jag får pengar nästa vecka och sitter hemma och pluggar vilket är ett måste, min uppsats till människa socialt och kullturellt är klar så nu är det dags att börja med Engelska boken och skriva ner lite anteckningar  och skriva en slutsats som till boken tills på fredag, sen så måste jag även börja plugga till religon provet som jag har på måndag Så har häcken full med läxor och nu är det bara att se till att göra det också. För vil jag ha bra betyg så måste jag jobba hårdare.

Idag har det inte hänt så mycket förutom att man har varit i skolan haft Religonkunskap, sen drog man hem och gjorde klart min uppsats och det kändes bra hoppas på ett bra betyg på den. Efter det var det dags för en liten promenad med vovven så han fick kissa av sig och inte kissa inom hus, sen gick jag ner till kina/Tahi resturangen och köpte mig lite Yakuniki som är så otroligt gott och kollade lite på tv. Sen så pluggade man lite till, sen kom Johan och Emma hem och Johan hade varit och tauerat hela armen idag så när han kom in var han helt blek i ansiktet, så fick man se tatuerngen och den var riktigt fin.
Sen så gjorde man lite fruktsallad är så dålig på att äta frukt och känner mig ofta så hänging och trött, så måste bättra mig på att äta mer frukt och grönt.
Sen så var det dags för att plocka min tvätt vi hade tvättstugan igår så tog alla rena kläder som var mina, så försökte man leta efter sina latex  leggins men nej dem fanns inte där och jag har kollat i alla mina lådor och nej dem finns inte där heller. Vart i hellskotta är mina leggins vill ha dem. Men får fortsätta leta efter dem med hopp med att finna dem.

Såhär känner man sig idag, snyggt ellerhur?

Nu har man precis kollat klar på Du är vad du äter och nu kollar man på fantastic four som går på tv 6, men ska snart lägga mig ner och gå in i drömmarnas land ska upp tidigt imorgon så måste vara utvilad för fyra timmar i skolan och pluggandet hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0