090324

Hej hopp!
Igår blev det lite sent för mig jag somnade inte förssen vid klockan tolv igår för jag gjorde en läxa om att läsa ett kaptiel ur min kursbok Människa Socialt och Kulturellt. Efter vi hade kollat klart på  Rally Brudar som pappa hade hyrt, tyckte inte den var så himla bra om jag ska säga så.
Idag så gick man upp vid tio i sju och åt lite frukost sen var det dags att åka till skolan ha en fyra timmars lektion som gick rätt snabbt, känns faktiskt som att varje dag har gått väldigt snabbt.  Så var det en rolig lektion idag och mycket att diskutera tycker det är kul att diskutera och vad andra tycker om saker och ting.

Sen drog man hem och tog en lite promenix med lilla mille sen så gick man och la sig i sängen och vilade lite, är väldigt trött. Tänkte ta en power nap men det gick inte så bra som jag tänkt mig. Sen började pappa laga mat och det blev soppa och våfflor som satt som smäck i min mage, efter det blev det en kopp kaffe som smakade  skit det var jättesvagt förstod inte varför gjorde det ordentligt kanske det är något fel med min kaffe kokare.

Nu sitter man och kollar på COPS, efter det blir det att fortsätta med uppsatsen så att den blir klar. Så att jag kan  börja med Engelskan imorgon med att göra anteckningar av boken och läsa lite mer ur den.

Vid 20.00 så kommer man sitta bänkad framför den rätta för Rosing, sen blir det nog att fortsätta plugga om jag inte hinner klart med min uppsats. Sen tror jag att det blir en tidig säng gång idag för jag är så otroligt trött.
Ska bli skönt med att börja kvart i elva imorgon så man får lite sovmorgon, sedan blir det att plugga hårt imorgon med.
Nej nu ska jag kolla klart på Cops och dricka upp min kopp med te, ingen mer blask kaffe för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0