090323

Hejsan hoppsan =)
Idag så började man inte förrsen kvart i elva, men hade en läxa tills idag så gick upp lite tidigare för att hinna med den. så tog man en kopp te och tänkte kolla om det fanns något gott till frukost, men självklart så gjorde det inte det. De fanns bara tråkigt bröd och tråkigt pålägg är så kräsen med min frukost, så jag nöjde mig med en kopp te och läste kapitlet ur min religon bok sen så klädde man på sig och drog ner till tunelbanan. När man kom till Skanstull så började magen min att kurra så gick in på pressbyrån köpte en kroasang och en te och fortsatte min väg till skolan.

Lektionen var väldigt skön idag timmarna gick förbi fort och det var mycket att anteckna så pennan bara skrev på papper efter papper. Vi slutade vi kvart i ett och då bar det av till GY-Slussen där man skulle lämna in sin närvaro rapport samt så lämnade jag in mitt kvitto på dem två böcker som jag har köpt, så att jag får tillbaka pengar för dem det är nämligen så att är man under 20år så betalar dem och får även 40kr per närvaro dag.. Så undrar om jag får in mer än mitt studiebidrag denna månad så kanske man kan göra något roligt, men måste även betala  lite pengar till Johan lånade nämligen av honom när vi gick ut på Metro då jag var pank om  man säger så.

Efter besökte i Zinkensdam så bar det av till kära axelsberg och gick in på ICA köpte mig en sallad och bröd som blev min lunch och nu sitter jag här efter att jag varit ute med min kära vovve Molle som inte tyckte att detta väder var så skönt att ta en promenad i och jag förstår honom faktiskt.
Snön är tillbaka det har snöat sen igår och kommer säkert snöa imorgon med så man får väl vänta på att det sköna vårvädret ska komma och jag som inte vill vänta vill ha vårväder nu.
Det är verkligen så att jag önskade förut att solen skulle hålla sig kvar sen lördagen då det var jättefint väder och när jag önskar att det ska hålla i sig så blir det helt enkelt tvärtom. *Suck* Så nu ska jag inte önska något mer bra väder utan ta dagarna som dem kommer och vädret dagarna har...

Idag blir det att plugga på min uppsats i Människa Socialt och Kulturellt som ska lämnas in på torsdag även fast jag kanske inte riktigt har den lusten till att plugga, sen blir det att läsa ur boken också som är en läxa tills imorgon. Så jag tror att denna vecka kommer jag att sitta plugga ganska mycket, eller rättare sagt jag måste göra det för att få dem betygen jag önskar och jag måste verkligen skärpa mig när det gäller min skolgång.
Nej nu ska jag sätta igång med plugget har precis diskat lite och gjort en kopp varmt te dags att dyka in i börkernas värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0