090319

Idag är man väldigt trött kan man säga, hade svårt att sova igår vet inte rikgtigt varför? Men men vad ska man göra sedan gick man upp tidigt idag och gjorde i ordning sig. Sedan drog man mot pendeltåget hann inte äta frukost så tog det påvägen till skolan min lektion började vid halv nio och jag var ganska trött så drack lite kaffe för att bli lite piggare och det blev jag, så man satt där i koncentrerad på lektionen och denna kurs är jätterolig och den är två gånger i veckan och varje lektion är 4 timmar lång, men väldigt intressant.

När man slutade så åkte man hem tvättade håret som verkligen behövde göras tycker jag, sedan blev det lunch som blev Crepse som man värmer i mikron orkade inte koka ihop något *hehheheh* latmask kallas det .
Sedan så kollade man på Twilight som jag har sett fyra gånger nu. Väntar på att nästa film ska komma ut har sett trailern på youtube och läst boken så kan knappt vänta..

 Snart ska jag plugga lite måste läsa lite ur min engelska bok tills imorgon, sedan måste jag även komma på något att laga till middag men vet inte riktigt vad.. Måste ju få i mig middag  också men vi har inte så mycket urval hemma så mamma kanske köper hem lite god mat , hoppas jag iaf.

Imorgon är det fredag, så ser fram emot en skön helg men det blir nog lite plugg på söndag tror jag. ska läsa tre kurser på 8veckor så det blir en snabbskurs i varje ämne. Men men jag ser verkligen fram emot helgen och få ta det lugnt plus att min kära vovve kommer hem imorgon, för farmor o farfar ska iväg så han kommer hem i en vecka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0