090311

Jaha då var det en ny dag igår så satt man och skickade in bilder till fotokursen och håller fortfarande på att göra det måste skicka in allt tills imorgon men behöver dock hjälp från mina lärare det är en uppgift jag inte riktigt förstår, så idag blir det att fota lite och skriva en bildanalys. Måste bli klart med allt idag känner jag för kursen slutar på fredag och min naturkunskap slutar imorgon. Varför ska jag vara så himla lat och göra allt i sista sekunden? Jag stressar mig själv med att göra allt i sista minuten. Jag som lovade mig själv att jag skulle bli bättre på att plugga för att jag var så lat i gymnasiet, men har inte bättrat på mig eller jo i englskan och naturen men inte i bildkursen skit också.

Idag så vaknade man iaf vid elva, och de var riktigt kallt i mitt rum Usch det är då man inte vill gå upp ur sängen för där är det varmt och mysigt. Men med mycket om och men så gick jag upp och klädde på mig pratade lite med mamma hon är ledig idag. Sedan så bäddade man sängen och så kände jag hur magen kurrade för där var det tomt så gick ner till våran kina och tahi resturang igen och köpte mat, men inte sushi denna gång utan något annat som jag inte rikigt vet hur man stavar så.
Och nu sitter jag här och skriver på min bildanalys sedan så ska jag ta tre kort och beskriva ljuset, varför jag valde just denna bild etc som en liten bild serie hoppas att den blir bra även fast det är sista minuten grej. Jag trodde dock att kursen skulle var lite lättare och roligare, men så är det faktiskt inte utan det är så att vissa uppgifter är svårare än andra och sedan så är den faktiskt inte så roliga för lärarna motiverar en inte utan dem säger bara "lämna in när ni vill det spelar ingen roll, bara det skickas in innan kursens slut " Så mycket för att gör ni inte dem i tid så aja baja. Men nu är det så att jag har faktiskt mig själv att skylla jag har valt och göra andra saker när jag kunde gjort det här och det resluterar i att man faktiskt blir stressad och får göra det mesta i sista minuten.

En sur negativ Joanna

Nej nu får jag ta och skärpa till mig och sluta var ett sådant  neggo får faktiskt ta och skylla mig själv, nu är det bara att bita ihop göra det som ska göras och hoppas att det blir riktigt bra...

Idag ska man träffa älsklingen ska åka hem till honom, han sov ju hos mig igår så det är inte mer än rättvist plus att han har sovmorgon till ett medans jag börjar klockan tio, ska även få låna hans kamera och ta lite kort tills imorgon han slutar dock inte förssen sju så vi kommer väl vara hemma hos honom vid åtta tiden och då blir det väl att laga lite mat, sen ta lite foton och skicka in till kursen allt ska bli klart tills idag.
Imorgon så  får man feedback från naturkunskapen min sista lektion i natur, sedan blir det sista lektionen i fotograiskbild A som också slutar imorgon.
Och nästa vecka så börjar Religonkunsap A och Människan soicalt och kulturelt, det tror jag kommer bli riktigt kul sedan så fortsätter även englskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0