Something salty and sweet

Hejsan!
Idag har man inte gjort så mkt förutom att gått upp efter gårdagens festande och kollade lite på Indiana Jones sedan så har man åkt ner till jobbet på sin lediga dag och åt en härlig räksallad sedan blev de en take away kaffe och cyklade hem och som sällskap hade jag med min min kära syster Emma..

När vi var tillbaka hemma så blev det att sola på tomten i varsin skön solstol och varsin bok, sen så har jag faktiskt inte gjort så mkt mer häner faktiskt nog inte idag. Vet inte riktigt om jag orkar gå ut och festa idag igen känns som att jag festar varje dag ändå så skulle inte vara så fel med att bara ha en chillkväll och kanske eventuellet en liten promenad om jag känner för det
.


Nu idag har jag fått den känslan av att jag saknar verkligen alla mina vänner hemma i Sthlm, Sofie som jag inte sett på ett år är hemma kommer väl ses om kanske 14dagar och har verkligen saknat henne, sen är det självklart alla andra vänner som är i Sthlm som man saknar otroligt mkt man vill veta allt nytt vad som har hänt i sthlm och massa annat skvaller och framför allt saknar jag min kära pojkvän vi har sett så mkt av denna sommar så vi kommer att få ses när jag kommer hem och hitta på något roligt, Som sagt så har jag bara en sån dag där jag saknar alla mina nära och kära, längtar efter er allihopa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0