Ljuvliga Ljugarn Trivs som en fisk i vattnet

Hallå allihopa, förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har haft mycket att göra här nere på Gotland, som att jobba och vara med kompisar eller att ligga och glassa i solen tar faktiskt varje chans jag får att sola för det känns som att det inte blir så mkt av det annars då jag jobbar för det mesta dem dagarna vi har fint väder.

Men iaf idag så har jag varit här i säkert 1 månad och 1 vecka och det har verkligen gått fort, jag hittar alltid på saker att göra och träffar mkt av mina vännner och har det allmänt bra och folket på strand cafet är så otroligt trevliga och gulliga mot en..

Idag så har jag iaf jobbat och det var riktigt mycket idag men väldigt kul för när det är mycket att göra så går tiden fort, Men nu ska jag och mamma cykla iväg till en resturang där vi ska möta upp pappa samt ett annat trevigt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0