Jobbe, bruna dörren med släkt och andra

Igår så gjorde jag nog inte så mkt faktiskt först var jag och jobbade mellan 12 och halv sex sedan drog jag hem och gjorde i princip ingenting för att jag var ganska trött, som kan bero på att jag har fått i mig för lite sömn måste lära mig att sova bättre faktiskt.

Men iaf efter jobbet så cyklade man hem och tänkte att man skulle vila lite innan vi skulle på Bruna Dörren och kolla på bandet som skulle spela så satt mamma,pappa, Rozita, Micke och Emma på våran altan och väntade på att maten skulle bli klar så vilande fick vänta lite för mig. Men det gjorde faktiskt inte så mkt.

Men något som störde mig igår var att jag själv var på ett sådant grin humör kändes som jag hade en massa irretationer som tyvärr gick  ut på folk som inte skulle ha det , ibland kan jag bli en sådan person som låter mina problem gå ut över andra eller den första bästa som råkar säga något fel..


Men men nu ska jag inte vara negativ för idag så är jag otroligt glad, Så vi fortsätter efter brunan så begav sig jag, Sandra och Patrick till Pigan och hade det riktigt roligt och snackade en massa skit.. Sen så fick jag något ryck vid tolv slaget och drog hem.

Nu ska jag snart iväg till jobbet och äta frukost så vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0