Gotland Gotland It's Poisson for me

Halli Hallo!
Jag har varit otroligt dålig på att blogga känner jag, men det är för att jag göra så mkt annat samt att mitt internet är så himla segt så det tar lång tid.
Nu har jag iaf varit här nere på Gotland i cirka 7veckor och det är helt underbartjag vet att en vacker dag så kommer jag att bosätta mig här eller så kommer jag att plugga högskola här jag njuter verkligen här och det är ingen stress det som händer händer och går jag ut så går jag ut, dock att det nu har blivit många utekvällar har väl haft mig ett par vilodagar men känner att det kommer behövas några fler men idag så gör jag ett undantag för det kommer bli strand fest och det är verkligen en av det roliga sakerna att sätta sig på stranden och myser och snackar en massa skit med alla..

Trion ute i farten även kallade klumpgänget!

Idag så har man iaf jobbat och haft det roligt med folket som jag jobbar Sen så när man slutade så tog jag en Latte som P-mat istället för mat för att det blev middag hemma med familjen. Sen så la jag mig sängen och sitter nu och bloggar lite och snackar med folk på MsN, men snart ska jag hoppa upp och fixa iordning mig för ikväll.

Just nu så spelas även M.J på högsta volym och det är en samling av hans bästa låtar, det är så overkligt att han är borta tycker jag. Min syster, Jossan och jag satt och diskutera att alla människor har olika musiksmaker och man tycker om olika sorters genger  men vi tror fan att alla tycker åtminstone om en M.J låt och det tror jag fan att min syster har rätt i. Denna man är en legend, han var en fin människa och hans musik kommer att leva kvar länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0