Your hot n your could whey u say yes u mean no

Nu har iaf min dag blivit bättre åt middag för ett tag sen pappa hade lagat en jättegod gryta med ris till som var riktigt goood.

Sedan så fixade man en kopp te och läste yttligare en skvallertidning, hittade en asball artikel om en tjej som tod hand om en ettårig tiger som hon badar och leker med, men som det stod i tidningen när tigern blir vuxen så kommer hon inte kunna leka med honom längre då han kommer väga 220kilo och så komm han få tillbaka vildinstikten. Men de var en sådan gullig artikel och med så söta bilder. Men som alla vet så kan man inte  rikgit få bort ett viltdjurs instikter när man har dem som husdjur så är dem som en tickande bomb.

Sedan så ringde dem från sjukhuset och sa att dem skulle skicka ett e-recept till mitt aptoteket så jag kan hämta ut det imorgon, så fick man även lite goda nyehter för den var länge sedan jag fick ett eppelpsi anfall att man kanske kan minska min doser så ska få en tid i vår med min doktor om hur mkt man kan ta bort så de kommer bli skönt .

En glad Joanna

Nu sitter man och kollar på The Hills igen , jo jag vet kollar jämt på det tycker det är så himla bra är lite beroende utav den serien. Har även kollat på Brodys nya serie Bromance som är riktigt rolig, men kanske inte den bästa serien jag sett. Sen så blir det att kolla på cops och lipstick djungel sedan så tänkte jag nog kolla på en film. Tyvärr så blev det inget pluggande idag fattar fortfarande inte hur jag ska ladda upp bilderna på sidan så det är ju lite svårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0