Vilken jobbig start på dagen

Man vaknar vid elva av att alarmet ringde, så gick upp och fixade iordning lite frukost som blev grapefrukt med skorpor och te såklart.

Sedan kollad man lite på The Hills. Sen kom jag på att min eppelpsi medecin var slut iaf en av dem tabletterna jag tar suck och kom även på att förra gången så sa dem att vi måste fixa ett nytt recept på just den sorten för den togs ut ur deras e-recept, men gick iaf ner till apoteket och försökte men det gick inte.
Så mamma fick ringa min doktor elr iaf försöka får att få ut receptet så jag kan hämta ut den så snart som möjligt för jag hade bara till imorse..
 Suck så känner mig lite irriterad, sedan så försöker jag göra min upgt till fotogarfisk bild A men det går inte heller så bra för jag fattar inte hur jag ska lägga upp bilderna den frågar efter url? Så fattar inget alls men fösöker. som tur är så kan ja skicka mail till mina lärare så dem kan hjälpa mig imorgon med min uppgift  på lektionen..

Nu ska jag fortsätta kolla på The Hills och senare så ska jag nog plugga lite.

Imorgon så börjar man vid nio och har lektion till kvart över tio sedan så ska jag vänta på att andra lektionen ska börja vid halv två. så har lite dötid på mig där att fixa lite saker kanske åka o häsla på mormor  o äta lunch med henne.

Anledningen till vrfr jag har min lektion mellan nio och kvart över tio är pga att vi har delat upp natukunskaps klassen i A och B grupp och jag går i Agruppen, men det är bara när vi ska labba.

Hoppas eran dag hade en bättre start

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0