U got to live your life

Idag så har man suttit och kollat på ett 20-tals bloggar, självklart har jag kollat mina vänners bloggar och lite andra som jag jämt läser plus att man har hittat en massa bra ny så har väl mest suttit med min data och kollat på olika sorters bloggar.

Sedan så har man städat och duschat, fått i sig  god söndagsmiddag som pappa lagade en riktigt god sådan

Nu har jag kollat på H&Ms hemsida och hittade en massa snygga saker, men själva grejen är det att jag måster vara försiktig med mina pengar och kan inte shoppa så mkt och defentivt inte nu när vi har en sådan lågkonjuktur och så mycket folk som är utan jobb så det gäller att vara sparsam och hålla en budget tycker jag.




Måste bara säga att jag verkligen älskar H&Ms kläder och att det inte är så himla dyrt

Massa saker som man vill ha , men man måste spara dem så måste tänka lite på min budget och spara så för köpa lite kläder då och då

Kommentarer
Postat av: sofie

hoppas du har det bra och att skolan går bra :)

Jag börjar skolan nästa måndag ska bli skönt att komma igång men lov är ju alltid skönt hah :) saknar dig, skulle vara kul om du kom och hälsade på nån gång! Stanna hur länge du vill :)

2009-01-19 @ 02:37:12
URL: http://sofie89.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0