Superhuman u did that to me

Igår så sov man hos älskling , vi åt en god middag sedan blev det tv-tittning och tillslut kollade vi på how to make a prono den var rolig, men tror att det är mer än killfilm än vad det är tjejfilm. Den var rolig men efter en stund blev det bara för mycket med tuttar och sex skämt etc..

Idag så satte man alarmet på nio för att åka in till Gy-slussen och hämta ut mitt sl-kort och ringde Alin som skulle följa med och kolla om hon också kunde få ett, men tydligen så är det bara dem som är under 20 som får terminskort även så får jag mindre studiebidrag dem som är 20+ får liksom 2500 medans jag får 1050 per månad att leva för nu kommer vara en riktigt snål evert , kommer inte kunna shoppa på länge eller gå ut så kommer nog sitta hem och ruttna på helgerna kan ju gå på hemmafester men vill kunna gå ut också..

Så här känner sig Joanna idag

Sedan så åkte jag hem en liten snabbis och hämtade ett papper som jag och Chyntia behövde för att gå på besök på museet kolla på klimatet etc och svara på lite frågor sedan så när vi var klara så gick vi ner till deras lilla cafe där jag tog en macka med mozarella pesto och parma jättegott med en päronfestis  så satt vi och snackade lite skit och om våra små pöjkar, är glad att jag träffat en skön tjej i min skola hon är jättetrevlig. Imorgon så ska vi mötas vid halv tio och skriva klart på våra frågor och lämna in till våran Naturkunskaps lärare. Sedan blir det fotgografisk bild på eftermiddagen det är riktigt intrissant tycker jag..

Sen så har man fikat med  Timpa idag som jag inte sett på jättelänge är säkert fem månader sen som vi sågs så det var kul och träffas snacka lite skit och promonera på söder.

Och nu är jag hemma tänkte äta lite  mat sedan blir det banan med glass jummie sen så blir det lite mer tv-tittning läsa ur min engelska bok och lägga mig tidigt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0