Söndagen den så kallade latdagen

Vaknade vi halv elva av att det ringde på dörren och det var pappa som hade glömt nycklar så kunde man inte somna om så satte på tv:n och kollade lite sedan så vaknade älsklingen, idag har vi nämligen varit tillsammans i ett år och fem månader tiden går verkligen fort tycker jag.
Så jag gick upp och gjorde frukost till oss som blev bruch med äggröra, bacon, tomater, soltorkade tomater och greksikt lantbröd och en kopp te till mig och en kopp kaffe till älsklingen..

Nu sitter jag iaf o kollar lite på tv tänkte snart hoppa in  i duschen och sedan blir det att städa mitt rum och dona lite tycker verkigen att det är kul ibland, sedan så blir det eventuellt lite pluggande tror jag ..

Så idag kommer det bara att vara en mysdag och tv-tittning ska bara ta de lugnt..

Som man ska göra på söndagar. Men min helg har iaf varit underbar har varit så kul och varit ute o fottat och bara haft filmkvällar , ville inte göra så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0