So sick and tierd

Vaknade imorse av att jag var torr i halsen, jättekul sedan börja man känna det i hela kroppen hade ont överallt som igår och är trött konstant även fast jag inte har någon feber så känner jag mig sjuk. Min kropp har liksom ingen ork  ligger i sängen och bara myser och kollar på top model kanada och myser med min tjocka täcke och en stor kopp med te, vill inte vara sjuk.

Igår kollade man först på Stockholm Boggie jag tycker verkligen om den filmen en scen i filmen är vid min gamla skola Blommensberg, sedan blev det benknäckar gänget. Pappa hade lovat mig en god middag igår men sedan så ringde pappa och sa att han, mamma, Marianne, Susanne, Wello etc som gick ut och åt. Så köpte mikro mat till mig själv så åt en solomiddag inte så roligt.
Men pappa lovade mig att han skulle laga god mat idag och han håller sitt löfte för dem har köpt hem riktigt goda saker till middagen så väntar på att få i mig en god middag..

Måste bara säga att denna helg har blivit tråkig för jag kan inte göra något ligger i sängen och bara vilar, vill träffa älsklingen o gå ut o hitta på lite saker nästa helg vill jag göra riktigt roliga saker, gå ut dansa och bara ha en funtime. Men älsklingen åker till Åre nästa helg så får träffa honom o veckan. Sedan så får det bli att ha en tjejkväll med Sara och kanske en utgång.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: sofie

hoppas du kryar på dig!

2009-01-24 @ 23:49:38
URL: http://sofie89.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0