Right here

Ja nu sitter man här vid datan ska snart sminka mig lite sedan så bär det av till skolan tror jag börjar ju vid halv två så kanske tar t-banan härifrån vid tio i så om 40 minuter åker jag väl till skolan då da..

Igår så var jag ju i skärholmen med pappa  och käkade en god lunch , jag köpte den engelskaboken jag behövde tills på fredag sedan efter vi hade ätit så  drog jag in på H&M och köpte lite smycken, linne, topp, klänning och två behåar plus en scarf kunde bara inte hålla mig. Men ska inte handla för mer nu. Nu blir det vl att köpa en latte då och då sedan måste jag ju betala min lunch..
Igår fick jag även ett samtal från en vän som jag inte har pratat med på kanske ett halvår så satt och pratade med henne i en timma, vi hade mycket att ta igen så vi ska ses någon dag och snacka lite vi var jättebra kompisar när vi gick i gymnasiet tillsammans, men sen hoppade hon av så tappade vi kontakten lite tråkigt nog. Men hoppas de blir en bättring på det.


Som alla vet så kommer det kom en uppföljare till twiglight som heter New Moon som jag har skrivit förut, men Edward är inte med så mycket som man kanske skulle vilja.. Tråkigt nog men det kommer att bli en spännande film, har man lästa boken så vet man att det händer mycket spännande saker den har premiär i USA 29:e November det här året får se när den kommer till Sverige..

Idag har jag bara en lektion och det är fotografisk bild A sen så åker jag hem till älsklingen, men jag skulle ha lagt upp några bilder i stileben och inramningar som jag inte har gjort för fattar inte riktigt hur jag ska göra sedan så vill jag ha bra bilder...


Hoppas ni får en trevlig tisdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0