Nyår

Dagen började med att jag, mamma, pappa och Emma åkte o besökte mormor på sjukhuset och pratade med kära momor, det var jätteskönt. Hon mår iaf bättre nu vilket jag tycker är jätteskönt..

Sedan så åkte vi förbi systemet för att köpa champange vi hade glömt o köpa det, när man kom hem så var man jättehungrig hade inte ätit frukost så  köpte soppa, sedan så blev det att fixa iordning sig mamma hjälpte mig att locka håret sedan blev det att sminka sig och byta om till nyårsklänningen..

Sedan så skjusade pappa mig, Emma och Johan till Jossan, när man anlände hade festen redan börjat och hög musik, hade en riktigt partystämmning. Sedan så kom Kalle och Linus med pizzorna som vi hade beställt, men jag var inte så hungrig.
Sedan så  gick man runt och snacka med alla och festade på och hade det jätteroligt, vid tolvslaget så drog man sig ut på Jossan altan och öppnade champangen rökte lite cigarr och smällde lite fyverkerier.  Så drog man sig in från kylan och dansade lite och tog en massa kort, har dock inte laddat upp korten än, men det kommer.

Vid fyra tiden åkte vi hem i en taxi jag, älsklingen, Emma  och Johan, jag mådde nämligen inte så bra hade bara ätit soppa på hela dagen så det var ju inte så bra, så jag mådde som jag förtjänade när vi åkte hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0