Nu känner jag mig bättre

Vaknade imorse och kände att jag mådde bättre så skönt och vara frisk igen så att man är den pigga och glada Joanna som jag är.
Sen så gick man ner till ICA hade slut på snus så köpte nytt och en ny SOLO tidning, men ska försöka snusa är inte bra för mig att både röka och snusa måste sluta med båda. Ska iaf försöka och se hur det kommer att gå.

Idag så har det inte hänt så mycket förutom att kolla på top model maraton och ätit en god middag med mamma och pappa, sedan blir det Gino bambino som efterrätt som består av
  • Blåbär
  • Hallon
  • Mango
  • Vit choklad
  • 1pkt med vanilj glass
Sedan så lägger man in det i ugen i 150grader tills chokladen har smält över frukten som man serverar glass. Det är verkligen jättegott.

Så nu är det dags för efterrätt med en kopp te och en film med mamma och pappa.

Imorgon så blir det att hämta mitt sl-kort som jag har skjutit upp hela tiden och hämta CSN papper så att jag får mina studiepengar.. Får inte skjuta upp det mer nu och efter det så ska jag och pappa åka  till skärholmen och äta en god lunch samt köpa en engelska bok och lite shopping på H&M tror jag..

Ha en skön vilodag och söndag. Det ska iaf jag ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0