Nu har hungern slagit in och jag har suttit och pluggat

Som sagt så har man städat rummet idag och donat lite. Sen så har jag valt ut två texter till min engelska lektion som man ska presentera för en liten grupp, samt göra en ordlista från dem båda artiklarna och är snart klar med dem båda sedan ska jag skriva ut mina artkilar plugga in dem och kunna berätta om dem på fredag.

Och nu fick man reda på att det är food time är så hungrig. funtar på att äta i mitt rum och kolla på cops sedan vid halv åtta så är det första avsnitte av SATC var jättelängsen jag såg det allra fösta. Annars har det inte hänt så mycket mer idag förrutom att syrran är sjuk. Alla verkar bli förkylda nu tråkigt nog, men ska strax fortsätta med mina studier så jag blir klar med dem ikväll så att det blir gjort.

Imorgon så börjar man klockan nio och slutar vid halv fyra kommer säkert plugga imorgon med, vill göra allt så fort som möjligt.

Nej nu ska jag gå och äta är riktigt hungrig..

Ha en trevlig måndag

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

Tackar så mycket.

Jag hittade nog din blogg under "senaste inlägg" på webbloggen.

Ha en bra dag!

2009-01-13 @ 08:12:44
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0