Nacken värker och ögonlocken känns som dem väger 10 kilo

Igår kväll så började med att jag kände mig dålig och seg , som att påväg att bli sjuk oh imorse så vaknade man av sitt alarm och kände att jag inte orkade gå upp och att det gjorde ont i hela kroppen från tårna till huvudet.
Så gick inte till skolan idag tyvärr, borde ha gått missar så mycket av att vara borta från en lektion.. Men men kände att min kropp skulle inte orka det, för när jag väl gick upp så kände jag att de värkte i kroppen hur jobbigt kan de vara att gå upp och göra en kopp te när man mår dåligt .. Hatar att vara sjuk de värsta jag vet, skulle varit med älsklingen idag men mår så dåligt att jag inte kan åka bort dit, skulle inte min kropp orka iaf.

Så idag har jag bara druckit te  ätit nudlar kollat på tv, bara tagit de lugnt oh legat i sängen.. Ska snart göra en till kopp te alldelse strax , sedan blir det middag med mamma och pappa tror att det kommer bli plockmat, det är så gott så kommer nog ligga i sängen och äta..
Så fick jag min lön idag  så köpte mig lite godis och nacho chips med guacemole dipp mums ilken god fredag så blir det att kolla på benknäckargänget också så får vi se vad som går mer på tv idag det är ju fredag så det måste ju gå något mer bra på tv..


Ne nu ska ja bara ligga och ta de lugnt kolla på tv dricka en kopp med varmt te och göra absolut ingenting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0