Mysdag med myskläder

Först så vaknade man av att min kära vove försökte hoppa upp i min säng så fick hjälpa honom upp, sedan så mös jag lite med honom och somnade om. Vaknade inte försen klockan tolv, drog mig ett tag i sängen sedan var det att gå ner till ICA o köpte frukost, när man kom hem så blev det att kolla på The Hills maraton idag igen, men kan inte rå för att jag verkligen tycker om den serien.

Har även städat i mina lådor med en massa kläder i och självklart hittade jag massa av Emmas saker i mina lådor, så fick mer plats i mina lådor för mina kläder.
Sedan så har jag suttit och kollat på lite bloggar och bilder från nyår som jag ännu inte lagt in på datan,  jag är nämligen inte så teknsik så får vänta tills någon hjälper mig.

Nu sitter man o kollar på bring it on en film som man har sett många gånger men det är lite roligt att kolla på den även fast den kanske inte är så jättebra. Som min älskling skulle säga detta är en riktigt Joanna film hehe ,  jag har lite nördig filmsmak ibland men jag tycker om tjejfilmer.. Så sitter iaf här för mig själv och myser medans pappa håller på o gör en jättegod middag sedan blir det banansplit till efterrätt och ännu en tjejfilm alltså Mean girls hahahaha.
Visst det är ännu en tjejfilm men det bryr jag mig inte om,  jag tycker om vissa tjejfilmer.


Imorgon så ska man till mormor med älskling sedan så ska jag sova hos honom till på onsdag, ska på middag hos hans pappa. Sedan tänkte jag åka in till stan på tisdagen och kolla på lite skolsaker, börjar ju i skolan på fredag och så blir det säkert en fika inne i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0