Mysar i sängen kollar på topmodel

Hejsan!
Nu är man hemma  Sovit hos älsklingen i två dagar , var hos hans pappa i måndags och åt en god middag och pratade på som aldrig förr, det var jag, älsklingen, patrick, kattis ,Anderss och kristin vi var där tills klockan 2 på natten så tog vi nattbussen hem till äslklingen och igår så var han ledig så vi tog en sovmorgon eller jag mer.
 Fick även frukost på sängen av älskling , riktigt gulligt.

Sedan så kollade vi lite på tv och slappade sedan blev de dags för matlagning sedan så kollade man på en film, som jag tyckte var jättebra men tror inte älsklingen tyckte så mkt om den.

 Idag så vaknade man runt ett tiden och kollade lite på tv, sedan så blev de att ta pendeltåget hem .
Gick ner till ICA o köpte lite lunch som blev en mix av lunch o middag.. hehe .
Men måste bli bättre på att äta tre gånger om dagen frukost är jätteviktigt och lunch o middag, måste lära mig o bli duktigare på att äta tre gånger per dag och att gå upp i tid.


Nu sitter jag och kollar på topmodel och myser sitter dock och fryser lite, sedan så får vi se vad som häder ikväll...

Kommentarer
Postat av: sofie

Ska bli sjukt kul när jag kommer hem, då ska vi har tjejkvällar! woohoo :D

2009-01-07 @ 20:21:21
URL: http://sofie89.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0