Liten me-dag och mysdag

Idag vaknade man vid elva kollade lite på tv och som sagt laddade upp alla mina nyårsbilder suck va de tog lång tid.
Sen så tog man en långpromenad med min kära vovve sedan så kom hungern så drog ner till ICA köpte pyttipanna och självklart så lämnade jag in alla våra hyr-filmer från igår.

Nu sitter man och väntar på Melrose place och väntar på att top model ska börja..

Imorgon så börjar man i skolan då jag har min första lektion på åsö vuxengymnasie, ska bli riktigt spännande och roligt. Lite nervöst då jag inte känner  någon men så pass social som jag är så kommer det nog att gå galant..

Nej nu ska jag käka lite choklad kolla på top model sedan får man fixa irodning lite kaffe...

Min lilla mysdag och med me-time som jag känner att jag behöver för imorgon är det tillbaka till skolan


Ha en trevlig torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0